LG FB166

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG FB166 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Erik W34 21-02-2012
Geschreven voor: LG FB166

Een prachtig ding. Geef zeer zeker een goed geluid. Mooie vormgeving. Geen mislukte kartonne geluidsboxen maar een vol geluid. De vormgeving en bediening is mooi gedaan.

De enige minpunten is de omgang met usb qua afstand bediening. Tevens dat de stroomsnoer niet los te halen is om eventueel een langere aan te sluiten. De aansluiting van de speakerkabel met de boxen is enigsinds een ouderwets. Maar van alle drie de punten lig ik niet wakker.

Verder is het een zeer goede aankoop vergeleken met de andere "gelijk waardige" producten in de prijs en prestatie klasse.

Carel2011 27-10-2011
Geschreven voor: LG FB166

Minisets vallen meestal tegen maar deze niet, gerelateerd aan de prijs (200 inc. bezorgen).Het geluid is (heel)goed te noemen.Het volume is royaal, ook voor de hoofdtelefoon. De luidsprekersnoeren zijn maar 190 cm.De boxen zijn apart te dempen.Hij vult mp3 geluid aan (optimizer) en heeft uitgebreide equalizer presets.
Er zit "record naar USB" op dus o.a.cd rippen kan.
De afstandsbediening is groot genoeg, 1 AAA nodig.
Prettig is dat er een Optical IN aan de achterkant zit; geluid van de TV is zo aan te sluiten.
De dvd speelt .avi, meer heb ik niet geprobeerd. Beeld en geluid via hdmi naar de TV.
De cd/dvd sleuf zit bovenop, niet echt handig.
Er zit zelfs een screensaver op.
Er zit geen analoge AUX ingang aan de achterkant op, wel een analoge 3,5 mm ingang aan de voorkant.
Hij reageert wel snel op de touchbediening en de afstandsbediening, maar echt gebruiksvriendelijk vind
ik hem niet omdat bijvoorbeeld USB-play niet direkt oproepbaar is;wel USB-record!.